Ostatnia aktualizacja: 2019.07.24r

Spis treści:

C. Wyszukanie.
W cenach zdroworozsądkowo.
Lista: orientacyjna, na wyjazd, online podczas wyjazdu.
Takie (zdjęcia) autka odrzucamy wybierając do listy wyjazdowej w stanie od 4,5*.




Szukając auta w cenie maksymalnej za super stan mechaniczny wliczamy już koszty wyszukania, sprawdzenia i sprowadzenia - oczywiście wystawiamy faktury VAT, a koszty do rozliczenia z rachunków.


Szukam auta profilaktycznie z różnych kilku modeli i w widełkach +- 6.000 od ceny maksymalnej, ponieważ wolę mieć listę bardziej obszerną i móc zaproponować więcej ciekawych aut, a poza tym czasami:

- łatwiej znaleźć segment wyżej, z tego samego roku, w okolicy ceny maksymalnej i w lepszym stanie niż model szukany,

- auto lepiej wyposażone lub młodsze za 6.000 zł więcej ze względu na znalezione wady udaje się wynegocjować w okolice ceny max,

- auto szukane taniej, potem jeszcze wynegocjowane w okolice 10.000zł poniżej ceny max. (ze względu na tanio naprawialny mankament) jest w lepszym stanie niż droższe, a tylko rok starsze,


Wszystkie typowe koszty łączne przed zakupem pojazdu są wyliczane w oparciu o aktualny kurs w jakim jest kupione Euro (z racji zmiennego kursu na stronie przyjęto tylko orientacyjnie: 4,30 PLN za 1 EUR) i obejmują absolutnie wszystkie zamówione przez Panią/Pana opłaty - do wyboru:

- konsultację, zerknięcie na wybrane przez Panią/Pana 8 ogłoszeń,

- formularz kontaktowy, doradztwo doboru odpowiednich 4 modeli w danej cenie (przy samochodach seryjnych),

- wyjazd dla każdego według podejścia: od razu do kilku Asów tzw. złoty strzał (około 2.300km i 1 do 2 dni) lub według: ekonomiczny (z listy wyjazdowej) lub ekspres (z listy w trakcie wyjazdu) do maksimum 20 najciekawszych (około 2.600km i 2 do 4 dni) lub wycieczka po wszystkich 50 regionach Niemiec Zachodnich i Południowych z najmniej ściemnianymi samochodami, zobaczenie do 40 najciekawszych, tzw. krucjata lub gdy będzie (do około 3.400km i 3 do 6 dni),

- wyszukanie orientacyjne z 2 baz danych (około 2mln aut), zobaczenie około 200, wybranie najciekawszych około 20 i określenie najstarszego gwarantowanego rocznika w szukanym przez Panią/Pana stanie i w szukanej przez Panią/Pana cenie,

- optymalnie najtańszy wyjazd skomponowany dla osób prywatnych (dobieramy dla każdego coś odpowiedniego): BEZ osoby kupującej lub Z osobą kupującą, możliwe nawet z dwiema osobami towarzyszącymi, a także wyjazdy dla salonów autoryzowanych,

- dla osób, którym zależy na czasie: najsprawniejszy, czyli krótszy o około 1 dzień, wyjazd Pani/Pana autkiem (jedziemy do wybranych Przez Panią/Pana aut z listy wyjazdowej ale podczas gdy Pani/Pan prowadzi, ja sprawdzam czy są nowe ogłoszenia w regionach przez które przejedziemy), albo lawetą (nie czekamy na godziny pracy urzędów, tylko od razu po zakupie wracamy do kraju - uwaga, tu też można zabrać osobę towarzyszącą ale pozycja w lawecie jest średnio wygodna dla kolan, średnia prędkość jest dużo niższa niż przy osobówką - najodpowiedniejszy wyjazd dla osób, które mogą pojechać w trasę w piątek po południu, muszą wrócić do końca niedzieli, a zakup autka bedzie NIE w salonie autoryzowanym - też można znaleźć zdrowe i barzo zadbane),

- dla osób, które nie chcą prowadzić w trasie (fobia wyjazdu lub dla kobiet) pojedziemy kompaktem tam, po zakupie autka wrócimy Pani/Pana autkiem, potem wrócę po swoje autko komunikacją i nim wrócę (doliczam tylko możliwie najmniejsze koszty dodatkowe),

- lista wyjazdowa (płatna z góry lub dla wyjazdów z konkretnym terminem wyjazdu wykupionym z góry) z 16 baz danych (około 6mln aut), ze zdjęć odrzucam ponad 700 aut (źle spasowane karoserie, więcej niż 2 odcienie lakieru, autko jawnie zrobione po wypadku na szybką sprzedaż, zmęczone wnętrze, ściemniających sprzedawców cwaniaczków w kwestii stanu), mając gotową listę potwierdzę Pani/Panu umówiony termin wyjazdu i monitoruję nowe ogłoszenia, w dniu wyjazdu zaprezentuję listę najciekawszych 40 - 200 aut, wybierze Pani/Pan minimum 8 aut, dodatkowo mogę zasugerować według sprzedawców najzdrowsze mechanicznie jeżeli zostały pominięte przez Panią/Pana przy wyborze i od razu startujemy w trasę (jeżeli nie wybierze Pani/Pan minimum 8 aut możemy zrezygnować z wyjazdu),

- optymalnie najtańszy wyjazd skomponowany dla handlarzy 2 lub 3, których sami dobieramy, według regionów Niemiec, w których są odpowiednie auta: w odpowiednim stanie i wyposażeniu lub w odpowiednich cenach do stanu,

- wyszukanie online w trakcie wyjazdu z 4 baz danych (około 3mln aut), wjeżdżając do danego regionu Niemiec Zachodnich lub Południowych sprawdzam czy pojawiły się nowe ogłoszenia z ciekawymi autami (tzw. ślepy traf)

- wyjazd wybranym pojazdem oraz kierowcę, który może poprowadzić samochód w tamtą stronę,

- wyjazd z Warszawy do wybranych pojazdów, a dla wyjazdów wykupionych z góry wyjazd możliwy od Pani/Pana, doliczam tylko ponad programowe paliwo na dojazd do Pani/Pana, bez ukrytych kosztów przy dojeździe (dalej niż 25 km ode mnie w innym kierunku niż trasa) lub jeżeli mam dojechać komunikacją tylko koszt komunikacji i czas wyjazdu od momentu mojego wystartowania w trasę,

- zobaczenie wybranych pojazdów i sprawdzenie poprawności stanu: minuta, 15 minut, 3 godziny i 160 do 400 strategicznych miejsc (poprawność stanu: mechanika zimna, mechanika ciepła, wnętrze, z zewnatrz, podstawowa technika na trasie do 5 km),

- opcje dodatkowe: jazda testowa do 30km i skrajne zachowanie (plac, dziury, miasto, autostrada) oraz wycena przyszłych napraw techniki do 40.000km, 60 zdjęć znalezionych wad (nawet centymetrowe ryski) oraz wycena przebytych napraw, ocena i określenie wartości rynkowej auta, negocjacja ceny w imieniu kupującej osoby,

- przygotowanie kupionego autka do powrotu (ubezpieczenie i tablice),

- poczekać do 6 dni, gdy zakup jest dokonany przelewem do Autoryzowanego salonu i zanim zapłata przejdzie do salonu,

- odebrać Panią/Pana w pobliżu kupionego auta, z lotniska lub dworca w Niemczech Zachodnich lub Południowych, jeżeli ma Pani/Pan życzenie odebrać osobiście autko z salonu autoryzowanego,

- kierowcę, który może przyprowadzić samochód Pani/Pana sam pod wskazany w umowie adres lub z Panią/Panem,

- sprowadzenie auta na lawecie lub hurtowe na lohr,

- paliwo na dojazd z Warszawy,

- paliwo na dojazd do Warszawy lub pod wskazany w umowie adres,

- rejestracje przejazdowe i ubezpieczenie oc,

- tłumaczenia dokumentów,

- przegląd zerowy.


ZDROWOROZSĄDKOWO twojeautozniemiec.pl:

Stawiamy na jakość pojazdów i możliwie na najniższą cenę zakupu.



Tylko w Niemczech przegląd "TUV" jest robiony co 3 lub co 2 lata niezależnie od wieku auta i z dopuszczeniem do autostrad po których można jeździć z maksymalnymi prędkościami.

Oznacza to, że "TUV" jest bardziej rygorystyczny niż okresowe przeglądy we wszystkich pozostałych krajach Europy (co roku i trasy z ograniczeniem prędkości).

Wszyscy prawdziwi Niemcy są wręcz pedantycznie poukładani i wymagający również w stosunku do swoich samochodów.


Z nami nie musi się Pani/Pan obawiać, że pojedziemy w ciemno, w nieznane i pozostawieni sami sobie będziecie musieli na siłę coś kupić za granicą.

Charakteryzujemy się doświadczeniem od 1996 roku w znalezieniu:
- NOWYCH w najlepszej cenie i w najkrótszym czasie (np.: w PL z ASO czeka Pani/Pan 3 miesiące, a my sprowadzamy z ASO z Niemiec w 2 tygodnie i do tego auto jest średni 30% tańsze),

- NAJZDROWSZYCH samochodów używanych w stosunku do ceny zakupu (gdy są podobne auta, w podobnym stanie ale np.: jeden 2 lata starszy i o 8.000zł tańszy, to poinformujemy o obu autach i kupujący zdecyduje, który chce kupić).


Wyszukujemy najatrakcyjniejsze ogłoszenia aut na sprzedaż, w oparciu o ich zdjęcia (odrzucamy więcej niż dwa odcienie lakieru, źle spasowane karoserie, zniszczone wnętrza, ściemniających sprzedawców) i teoretyczny stan techniczny w stosunku do ceny. Zarówno od indywidualnych właścicieli pojazdów jak i typowych sprzedawców niemieckich.

Lista orientacyjna podczas spotkania sprawdzam w jednej bazie danych czy przy zaproponowanej przez Panią/Pana cenie maksymalnej samochody poszukiwane są dostępne i wyjazd ma w ogóle sens.

Lista wyjazdowa - przygotowanie trwa średnio 7 dni, przeglądając 16 baz danych, łącznie z około 6 mln ogłoszeń oglądam około 800 najciekawszych aut (czasami 200 przy mało seryjnych, a czasami ponad 1.700 przy seryjnych). Po wstępnej profesjonalnej weryfikacji wypadkowości ze zdjęć i po kontakcie w sprawie historii serwisowej przygotujemy listę około 200, które następnie analizujemy z kupującą osobą.

Zawsze, gdy wybierze Pani/Pan minimum 8 pojazdów z tej listy od razu po spotkaniu startujemy w trasę. Wybierze Pani/Pan dwa asy.
Dodatkowo sugeruję autka w teoretycznie najlepszym stanie mechanicznym (Z ASO), jeśli zostały przez Panią/Pana pominięte.
Jeździmy do asów, a na życzenie przy okazji możemy zobaczyć auta, które są po drodze, żeby mieć rezerwowe, w razie gdyby asy okazały się ściemą (czasami sprzedawca zapomni powiedzieć że coś było robione albo udaje głupa).


Lista online w trakcie wyjazdu. Wjeżdżając do danego regionu Niemiec sprawdzam w 3 bazach danych z około 3 mln aut, czy pojawiły się nowe ogłoszenia interesujących nas modeli.



Wyszukanie samochodu - Rodzaje wyszukania (na czym polegają),
TAK TO ROBIMY (na przykładzie):

- wyszukanie orientacyjne (z jednej bazy danych i około 2 mln aut),
- wyszukanie przedwyjazdowe (z 16 baz danych i około 6 mln aut),
- wyszukanie w online trakcie wyjazdu (z dwóch baz danych i około 3 mln aut).



Jakie są różnice pomiędzy stanem aut? (Zapraszam do zakładki ocena stanu)


- samochód jak nowy;
- samochód idealny na lata w miarę bezawaryjnej jazdy;
- samochód bardzo dobry na lata w miarę bezawaryjnej jazdy;
- samochód mało zmęczony na kilka lat mało awaryjnej jazdy;
- samochód dobry na lata w miarę bezawaryjnej jazdy (w Polsce zwany jak nowy);
- skarbonka na kołach (w Polsce zwany igła, ideał, laleczka, żyleta);
- zajeżdżony totalny szrot (w Polsce zwany do poprawek).








Niekóre róznice widoczne są gołym okiem, inne można odczytać komputerem.
Ale są wady mechaniczne, których komputer nie widzi lub został oszukany, a które są najdroższe w naprawie.






Wybranie modeli i określenie REALNYCH podstawowych priorytetów:



Podświadomie KAŻDY chce, żeby samochód był jak najnowszy, jak najlepszy, sprawił więcej pożytku niż poprzedni i żeby woził bez stresu i bezpiecznie z punktu A do B, a poza tym to i tamto itd. O ile kupując nowe jedyne co Cię ogranicza to cena, to przy używanych samochodach odpowiedni samochód, odpowiednio zadbany i w odpowiednim stanie musi być jeszcze na sprzedaż. Staramy się zawsze znaleźć najbardziej zbliżony do ideału i zawsze w 100% przy pozytywnym podejściu, zdroworozsądkowym zaufaniu i odpowiednim portfelu w stosunku do Pani/Pana wymagań nam się to udaje. A nawet przy 8 na 10 wyjazdach samochody są: dwa lata młodsze lub wiele taniej (niż gwarantowany stan podczas rozmowy przed wyjazdem) i w lepszym stanie.

Szukając aut pod kontem każdej osoby, stosuję zasadę zapożyczoną od Niemieckich salonów samochodowych:
Zawsze (chyba, że kupująca osoba woli inaczej) skupiam się (w kolejności lub odrzucam i jadę do następnego) na:
- mechanice zimnej bez wad ukrytych (silnik, skrzynia biegów, doładowanie, pompa wspomagania, układ chłodzenia, pompa wody, sprężarka klimatyzacji, przeniesienie napędu),
- najlepszym bezpieczeństwie (gdy możliwy oryginał lakier nawet w 25 letnich autach, zdrowe zawieszenie i działające dobrze hamulce, czyli bardzo dobre trzymanie się drogi i bezpieczne hamowanie),
jednocześnie na najlepszym stanie wnętrza (pachnie nowością, bez żadnego zużycia nawet z przebiegami autostradowymi 450.000km) i najlepszym stanie mechaniki do ceny.
Dopiero potem patrzę na rok i teoretyczny przebieg.


Priorytety wyszukania samochodu na lata:

Prywatna osoba szukając samochodu na lata musi sobie uzmysłowić i pogrupować priorytety szukania auta.

W zakładce Formularz są pogrupowane priorytety na lewej części strony. W formularzu kontaktowym.

Wystarczy sobie spisać w kilka minut.



Zawsze pytam o 3 lub 4 modele, ponieważ:
- tylko wyszukuję i niestety nie produkuję używanych aut pod kontem każdej kupującej osoby i w jednym miesiącu jest więcej: focusów, za miesiąc astry dominują, a potem golfy (przykład w losowej kolejności),
- szukając zdrowego wolę mieć więcej do oglądania, poświęcić dwa dni więcej w trasie, ale z czystym sumieniem wiedzieć, że ktoś będzie bardziej zadowolony, bo włożyłem więcej pracy w wyszukanie i poleci mnie dalej.





Rodzaje wyszukania samochodów
- chodzi o to, żeby kupić najlepszy samochód za najlepszą cenę w możliwie krótkim czasie,
a nie robić sobie wycieczki krajoznawcze:

(dlatego szukamy na różne sposoby pod kontem osób, które są mniej lub bardziej zdecydowane na wyjazd)




a. Lista orientacyjna (z jednej bazy danych i około 2 mln aut) tylko podczas spotkania wstępnego (z możliwością wyjazdu po spotkaniu lub z możliwością wykupienia wyjazdu na późniejszy termin):



- z regionów, w których jest wielu handlarzy, którzy nie przerabiają samochodów do sprzedaży (oryginalny przebieg, mechanika, wnętrze i stan z zewnątrz) i mają ceny rynkowe, pomijam regiony ze ściemniającymi handlarzami (całe regiony) i do tego mają wyższe ceny,

- czas przygotowania około 2 dni (około 200 ogłoszeń aut trzeba przewertować i zobaczyć zdjęcia, żeby wybrać dobrze spacowane i zadbane minimum 10 aut), przygotowanie za darmo, do spotkania wstępnego,

- do zarysowania ile minimum trzeba zapłacić, za szukane modele w odpowiednim stanie, najstarszego roku z takim przebiegiem, który pozwoli aby w miarę mało awaryjnie się nim pocieszyć,

- do zarysowania, gdy ktoś nie zna się na samochodach i trzeba doradzić jaki model będzie właściwy,

- do zarysowania gwarantowanego rocznika, ale podczas szukania do szczegółowej listy przed wyjazdowej, bardzo często udaje się znaleźć kilkanaście 2 lata młodszych, niż przygotowane do orientacyjnej listy,

- do zarysowania ceny maksymalnej za auto w danym stanie, ale podczas wyszukania szczegółowej listy przed wyjazdowej, bardzo często udaje się znaleźć kilkadziesiąt wiele tańszych w podobnym stanie, niż przygotowane do orientacyjnej listy.


b. Lista przedwyjazdowa (z 16 baz danych i około 6 mln aut) tylko podczas spotkania wyjazdowego (wykupione z góry na konkretny termin), przygotowana tylko pod kontem Pani/Pana według szczerze wypełnionego formularza kontaktowego:



- monitoruję 3 tygodnie przed wyjazdem czy są odpowiednie autka i uzgadniamy termin wyjazdu, tylko gdy jestem w stanie zagwarantować udany (według Pani/Pana gustu, priorytetów i preferencji) wyjazd, w przeciwnym razie, nie podejmuję w ogóle tematu, ponieważ szkoda Pani kasy na wyjazd i mojego czasu na wyszukiwanie czegoś co jest nie realne w danej kwocie pieniędzy,

- wybierze Pani/Pan minimum 8 najciekawszych, dodatkowo sugeruję najzdrowsze według sprzedawców (jeżeli zostały pominięte) i startujemy w trasę, a jeżeli nie wybierze Pani/Pan minimum 8 aut to zwracam kasę za wykupiony termin wyjazdu (który w tym przypadku się nie odbędzie z mojej winy - myślę, że jest to podejście fer),

- z regionów, w których jest wielu handlarzy, którzy nie przerabiają samochodów do sprzedaży (oryginalny przebieg, mechanika, wnętrze i stan z zewnątrz) i mają ceny rynkowe,
- przeglądam też regiony ze ściemniającymi handlarzami (bardzo czasochłonne ale pojedyńcze sztuki na cały region trafiają się zdrowe),

- czas przygotowania około 10 dni (około 1.200 ogłoszeń aut trzeba przewertować i zobaczyć zdjęcia, żeby wybrać dobrze spacowane i zadbane średnio 80 aut), przygotowanie w cenie wykupionego z góry terminu spotkania wyjazdowego (dla handlowych wyjazdów w ciemno bez wyszukiwania - nie przygotowuję żadnych list),

- lista dokładniejsza i większa: średnio 80 aut ale:
(mało spotykane, czyli automaty i karoserie : cabrio, coupe, suv, terenowy lista minimum 40 aut;
wieloseryjne, małospotykane, czyli benzyny, hybrydy i 4/5drzwi lista minimum 120 aut,
wieloseryjne najbardziej popularne, czyli diesele kombi lista minimum 200 aut),

- w widełkach cenowych +-8.000zł od ceny maksymalnej ze sprowadzeniem, ponieważ czasami:
udaje się wynegocjować autko dwa lata młodsze i kosztuje tylko troszkę więcej niż maksymalna kwota przeznaczona na zakup,
trafia się z gwarantowanego rocznika ale lepszy stan i jednocześnie tańszy o 8.000zł (z jakąś małą wadą, której naprawa to 400 zł (np.: huczące łożysko z piastą), lub 900zł (np.: pocąca się maglownica),
są do wyboru 2 lata młodszy w bardzo dobrym stanie za przewidywaną kasę (np.: za 45.000zł)
i 2 lata starszy, blacharsko i mechanicznie troszkę lepszy i bardziej zadbany, wnętrze w takim stanie (jak nowy), jakaś wada techniczna (do wymiany np.: przednie amortyzatory, bardzo dobre z wymianą za 800zł), a samochód jest (np.: za 33.000zł), zawsze informuję o obu opcjach i Pani/Pan zdecyduje który woli kupić, młodszy w cenie zakłądanej, czy starszy i mieć kase na jakieś przyjemności,

- lepsze ceny i młodsze roczniki, niż podczas przygotowania orientacyjnej listy, ponieważ jest bardziej szczegółowa i dokładniejsza,

- żeby wyjazd był konkretny, czyli trwał najkrócej (2 dni, a nie 4 dni) i/lub koszty były najmniejsze (jechać od razu do najlepszych i oglądać te które są w pobliżu, po drodze, jako rezerwa, gdyby się okazało na miejscu, że sprzedawca jednak kłamał a jego laleczka jest mechaniczną pułapką lub z wyszpachlowanymi i polakierowanymi na całej jednej stronie karoserią, mamy wtedy porównanie i możemy wrócić do wcześniej oglądanego,

- wiele tańsze autka (opcja na życzenie, jeżeli ktoś potrzebuje tani samochód 12.000zł do 17.000zł) z najstarszego gwarantowanego (podczas rozmowy wstępnej) roku ale z odpowiednim przebiegiem, żeby jeszcze w miarę możliwości technologicznych modelu mało awaryjnie się nim pocieszyć przez kilka lat, estetycznie i serwisowo bardzo zadbane, a mimo przebiegu (np.: 350.000km jeżeli jest oryginalny, niektóre silniki benzynowe i diesela z lat 1985-2012 przy odpowiednim serwisowaniu przejeżdżają milion km, tylko 4 właściciel samochodu twierdzi, że sprzedaje samochód 15 letni z oryginalnym przebiegiem 270.000km) spokojnie można na tym silniku zrobić 100.000km i więcej przy odpowiednim traktowaniu (niektóre samochody mają tyle po dwóch latach),

- gwarancja, że lista bedzie zawierać najciekawsze lub najzdrowsze auta, ponieważ monitoruję już 3 tygodnie przed wykupionym terminem wyjazdu, czy są właściwe autka, jeżeli widzę, że odpowiednich aut nie ma w odpowiednim stanie lub w odpowiedniej cenie>to od razu o tym mówię i sugeruję do wyboru: inny rocznik, inny model lub inne ceny zakupu i kupująca osoba stosunkuje się w którym kierunku chce iść, zależy nam na jakości aut ale nie produkujemy ich i nie mamy wpływu co jest na rynku, tylko sprawdzamy, oceniamy te auta i według wartości rynkowej je negocjujemy,

- gwarancja że przykładamy się do każdego wyjazdu, ryczałtowo przewidziany czas na wyjazd jest w większości wyjazdów do 4 dni, ale spanie w samochodzie jest średnio przyjemne, dlatego zależy nam, żeby wyjazdy trwały możliwie najkrócej, a z drugiej strony jest to dla nas najlepsza reklama, ponieważ każda zadowolona osoba poleca nas kolejnym osobom.


c. wyszukanie w online trakcie wyjazdu (z dwóch baz danych i około 3 mln aut), tzw. złoty strzał:

- wjeżdżając co 100km do kolejnego regionu sprawdzam czy pojawiły się nowe ogłoszenia, żeby przy okazji do nich podjechać,

- podczas wyjazdu wjeżdżając do danego regionu sprawdzam czy pojawiły się nowe ogłoszenia, z odpowiednimi samochodami, pomijając ściemniających sprzedawców, u których już byliśmy kilka razy i nigdy nic zdrowego u nich nie było, tylko ładnie sfotografowany złom i kłamiący sprzedawcy,

- jako uzupełnienie wyjazdu skomponowanego, jadąc obok takiego autka, pozwala być pierwszym przed handlarzami, którzy muszą dojechać z bardzo daleka,

- podstawa przy wyjazdach dla osób, które potrzebują kupić coś zdrowego na około dwa lata najmniej awaryjnej jazdy lub na handel, którzy mają określoną kwotę REALNĄ i około 4 dni na wyjazd i zwiedzanie.





Tak wygląda gotowa lista wyjazdowa, dla prywatnej osoby, autokomisu lub autoryzowanego salonu samochodowego, po 1 (średnio 3 kartki na wyjazd po 1 auto) lub po 4 autka (tutaj taka lista) lub po 8 aut.

Jadąc po 4 auta w tym przypadku: z 12.000 aut wybrane 1.200 aut najciekawszych w 12 dni i nocy.

Założenie w tym przypadku, to 4 samochody, karoseria kompakt 4/5 drzwi, w przedziale cenowym 17.000-35.000zł, w tym:
- 1 benzyna japończyk do LPG (Mazda3, Honda Civic, Toyota Auris),
- 1 benzyna Vw Golf Plus,
- 1 benzyna premium (Bmw 1, Audi A3),
- 1 benzyna zwykły Niemiec (Ford Focus, Opel Astra).



lista




Takie autka odrzucamy wybierając do listy wyjazdowej w stanie od 4,5*:



Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500